dienst
Hoe we klanten helpen met 't beheer van jouw agenda
Ingeplande afspraken in plaats van een lijst aan to-do's
Zeg nou zelf, bij 'Service Telefoon Centrale' denk je toch vooral aan een bedrijf dat de telefoon opneemt? Dan vergeet je het woord 'Service'. De klant verder helpen staat bij ons op 1. Hoe meer wij voor hen kunnen doen, hoe beter dat voor onze opdrachtgever is. Agendabeheer is daar een mooi voorbeeld van.
Met onze software hebben we goud in handen. Daarmee hebben we de mogelijkheid om alle gegevens van onze opdrachtgevers in te zien en - met een goede koppeling - aan te passen. Zo kunnen hun klanten net zo goed helpen als de opdrachtgever zelf. We plannen de afspraken zó voor ze in. Dat bespaart ze een hele hoop to-do's.
Laat ons je een voorbeeld geven. Voor een grofvuilcentrale vangen we de vragen op van wanneer mensen hun spullen op straat moeten zetten. Dan leggen we ze uit hoe ze dat doen en zien wij in de agenda wanneer ze langs kunnen komen. We maken een afspraak met de klant, plannen het in bij de grofvuilcentrale en zorgen zo voor tevredenheid aan de andere kant van de lijn.
Genoeg over wat wij voor je kunnen doen. Tijd om het eens over jou te hebben. Telefonisch, natuurlijk.