Woningbouw
Belletje lellen,
maar dan serieus
De redder in nood voor meer dan 700.000 woningen
Een lekkende kraan of de hele benedenverdieping blank hebben staan. Wat doe je dan? Bellen natuurlijk. Voor een rioolontstopper, elektricien of loodgieter via de woningbouw. Namens verschillende woningcorporaties en bouwbedrijven stellen wij de storingen vast en helpen wij de bewoners. Geen water is ons te diep.
Waar sommige bedrijven het vaak maar al te graag over zichzelf hebben, is dat in de woningbouw heel anders. De nood is hoog, dus moet én zal de klant geholpen worden. Dat nemen wij mee in onze aanpak. We laten de klant praten, stellen zijn of haar belang bovenaan en denken mee. Alles voor de juiste oplossing van hun probleem. Dat kan alleen als we ook echt snappen waar het over gaat.
Door specialistische trainingen over voorkomende 'storingen' in de woningbouw, software met alle nodige gegevens en ervaring zijn we klaar voor elke type vraag. We beloven onze opdrachtgevers niet voor niets dat ze met ons bereikbaar zijn op hun best. Wij kennen hen en de branche net zo goed als zijzelf. Dat doen we door een goede briefing vooraf. Dat scheelt een hoop tijd, geld en niet goed geholpen klanten.
Goed doorvragen en het probleem zo goed mogelijk identificeren is cruciaal in de woningbouw. Een lekkende kraan is bijvoorbeeld heel vervelend, maar ook weer niet een accuut probleem en kan morgen opgelost worden. Daarnaast moeten we goed weten wie we het probleem op kunnen lossen. Voor wateroverlast hebben we misschien een rioolontstopper, loodgieter én elektricien nodig. Het is belangrijk dat we weten wat, waarvoor nodig is.
Als we weten wat het probleem is en wie we daarvoor nodig hebben, dan sturen we de redders in nood er op het juiste moment naartoe. Dat doen we 24/7. Van de lunchpauzes tot aan midden in de nacht. Wij houden de wacht.
Dat was een kleine greep uit wat we in de woningbouw doen. Je voelt 'm misschien wel aankomen: we bellen 't liefst verder. Dan luisteren en denken we met je mee. Graag zelfs!