VvE Beheer
Spoed? Dat doen we voor VvE beheerders extra goed.
Efficiënt 'spoedjes' afhandelen
Een lekkende kraan of de hele benedenverdieping blank hebben staan. Wat doe je dan? Bellen natuurlijk, naar de woningbeheerder.
Voor meer dan veertig VvE Beheerders pakken wij de storingsdienst op. Binnen én buiten kantoortijden. We nemen de telefoon op en filteren op spoedgevallen. Oftewel: we kijken welke meldingen kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag en welke spoedjes meteen naar de juiste leveranciers moeten. Die inschatting is geen natte vingerwerk. We trainen onze mensen specifiek op VvE beheer. Zo weet iedereen goed wat erbij het takenpakket van de VvE hoort en wat juist niet. Het is vooral belangrijk dat we de locatie van de melding goed bepalen: binnen of buiten de schil van een woning.
Om het ons en onze klanten wat makkelijker te maken, hebben we sinds 2010 een real-time koppeling met de software van TwinQ. Daar kunnen we met een adres en huisnummer meteen de juiste gegevens ophalen. En jawel, inclusief alle voorkeurleveranciers. Als het protocol aangeeft dat we een melding uit moeten zetten, geven we de melding door aan de voorkeursleverancier. Zodra die de melding aanneemt, plaatst die leverancier een opdracht in de software van TwinQ. Zo hoeft een VvE beheerder de storingsmelding in TwinQ niet zelf nog eens vast te leggen. De VvE beheerder blijft wel ‘in control', doordat hij of zij de melding mag goedkeuren. Handig hè?
Er zijn nogal wat uitzonderingen in de steeds veranderende VvE wereld. Met onze steeds bijgewerkte beheerkenmerken in TwinQ houden we belangrijke informatie bij. Zo maken we per VvE heel snel en makkelijk de juiste inschatting hoe we een melding afhandelen. Daar zijn we in Nederland uniek in.
Dat was een kleine greep uit wat we voor VvE beheerders doen. Je voelt 'm misschien wel aankomen: we bellen 't liefst verder. Dan luisteren en denken we met je mee. Graag zelfs!