De Service Telefoon Centrale opereert voor meerdere VvE beheerders als storingsdienst. Belangrijk hierin is het filteren van spoed en geen spoed. Door middel van een instructiedocument weet de telefoniste wanneer zij een melding wel of juist niet moet doorgeven aan de dienstdoende loodgieter, monteur, glaszetter, etc.
Van elke melding die bij de Service Telefoon Centrale binnenkomt wordt een meldingsrapport gemaakt. U kunt deze meldingsrapporten direct ontvangen per mail of via de STC meldingen app.
De Service Telefoon Centrale beschikt over een koppeling met Twinq Software. Dit betekent dat onze telefonistes tijdens het gesprek direct de juiste informatie kunnen halen uit Twinq. Wanneer onze telefoniste een melding uitzet wordt dit op de achtergrond uitgezet in Twinq. Wij kunnen dus niet alleen informatie uit Twinq halen, maar kunnen Twinq ook aanvullen wanneer er meldingen worden uitgezet.
Referenties
Storingsdiensten Agendabeheer Verwerking Orders & Bestellingen Woningbeheer VvE Beheer Medische Diensten Boodschappendienst ZZPérs